Secret Relationship

Summary

Part One of Three Part Series! Sparks fly between a high school graduate, who has a past of cheating boyfriends, and a celebrity, a playboy whose secretly an incurable romantic. Will this relationship lead to a ladies man swallowing his pride for a college newbie? Is she willing to take a risk of breaking his walls? How will this unusual relationship last? Part Two and Three of the Three Part Series is now available!

Genre:
Romance / Drama
Author:
HeLovesBriana
Status:
Ongoing
Chapters:
26
Rating:
n/a
Age Rating:
18+

Preface

Let us start with introductions...

Brianna’s POV:

Hello everyone, my name is Brianna, but everyone pretty much calls me Bri! I’m about to turn the big 18 and graduating in a few days. Lord knows how long I have been waiting to get this shit over with. My best friends are planning my graduation party, so of course, I don’t have a say or know anything about what they are doing. We all recently decided to have a place to ourselves, so I know they are using it for the party. Do not ask me what I wanna do in college because I don’t know myself. However, I ain’t letting that stop me from enjoying the college life that awaits me.

Tylia’s POV:

What the hell is up yall! I’m Tylia, but you can call me Ty. My girl Bri is graduating high school and leaving ya’ girl. When I tell yall how much this girl been through, yall would be excited for her too. She is getting on my damn nerves tryna ruin the surprise me and our mutual friend tryna plan for her ass. Oh, are you wondering about me? Well, I’m tryna be an LSU alum businesswoman, so look out for ya girl because you know you want to.

Demitria POV:

Hey, I’m Demitria, but please call me Dee. So here is the deal; my girl, Brianna, is leaving us in a couple of months, so me and my girl Ty got something for her. I’m a nerdy chick by day and a stripper by night. Aye somebody gotta pay the bills when Bri leaves, and it ain’t just gon be Tylia. I’m getting paid well, and that’s all that matters. As long as guys don’t try shit we green in this piece. I eventually want to stop and do something that makes me happy.

Continue Reading Next Chapter
Further Recommendations

Theresa Leyland: The story was well written & I would definitely recommend it to everyone

Galini Sidiropoulou: ..................

Mrs: Love the mess of typical female character that is played as a damsel in distress but with a twist. Even though she is not in an ideal living conditions (being hidden/punished/caged) she seems to have sunk and does things to the best ability given her circumstances. She is a born leader who’s wing...

Lauren: So far this book is good. I have a hard time with this age group sometimes but this book doesn’t bother me!

Victoria Usher: Liked this book the best so far. Really enjoying this series. Massive credit to the author!

Dracyy: I personally didn’t care for the ending but that’s a matter of opinion and I suggest everyone read and make up their own mind. I was rather disappointed that they got away with all the murders of innocent people and nobody seemed to give a crap. I know there is another part of this story but it’s...

kimbertram99: The banter between the 2 main characters is awesome. Those story is so sweet and funny.

More Recommendations

batf51: I like reading werewolf stories. Unfortunately a lot of them are the same, different names, same plot. (Is there a template out there?). This story is much better than most of the other novels I've read. It was original, had an interesting plot, and enough twists and turns to keep the reader invo...

Esther: Quite the intriguing book.👍👌

shaniaflore: Loved to read this story! It is amazing!

Leanne: Wowza! You have a brilliant mix of sexual tension and drama.This was exquisite and beautifully written.Well done to you as an author and gifted writer of words.Elijah and Sorsha were so lovingly portrayed it had my heart meltingWell done

mmugent124: Author is a great story teller, can’t wait to read more

Lynda465: So exciting. Can’t wait for more. Keep up the great story.

About Us

Inkitt is the world’s first reader-powered publisher, providing a platform to discover hidden talents and turn them into globally successful authors. Write captivating stories, read enchanting novels, and we’ll publish the books our readers love most on our sister app, GALATEA and other formats.