Brother Bear S2

All Rights Reserved ©

Summary

for adult reader only.. 18sx.. (on going) sambungan kisah Brother Bear dan Prolog kisah Addy Castello di sebalik kisah sebenar.. -Brother Bear Prolog Chapter 1 -Secebis Kasih Brother Bear Chapter 2 - Lock Dong Brother Bear Chapter 3 - Brother Bear Finale Chapter 4 k i

Genre:
Fantasy / Erotica
Author:
Addy Azroy
Status:
Complete
Chapters:
50
Rating:
n/a
Age Rating:
18+

Brother Bear Prolog Part 51

BBP Part 51 (tugas)

Nama ku Tengku Adrian Bin Tengku Zakaria atau lebih dikenali sebagai Addy.. setelah aku masuk belajar ke kolej aku mula aktif dalam badan beruniform.. aku sendiri tawar diri untuk ikot kadet polis.. entah mengapa sebelum ini aku tidak berapa minat dengan kokurikulum di sekolah.. mungkin kerana jadual ku yang padat dengan latihan silat bersama Tok Anjang.. setelah beberapa bulan aku ikot latihan kadet polis.. kemudian aku bertemu dengan DSP Razak yang merupakan penaung kadet polis kolej.. aku terkantoi setelah aku di tangkap oleh polis kerana bergaduh.. setelah di jamin aku di minta oleh DSP Razak untuk hadir ke tempatnya besok.. besoknya setelah tiba di balai aku di minta untuk buat uji kelayakkan.. aku bingung dengan permintaan tersebut tapi aku teruskan juga dengan ujian tersebut.. ada 3 jenis ujian yang ku hadapi masa itu.. ujian pertama merupakan ujian kecerdasan.. ujian kedua ujian bertulis dan ujian terakhir ujian bakat.. dalam ujian kecerdasan aku di uji dengan sukan.. kemudian ujian bertulis pula aku di beri masa setengah jam untuk menjawab 100 soalan.. ujian bakat pula aku di minta menunjukkan bakat yang ada.. ternyata DSP Razak terpukau melihat ilmu persilatan ku.. seminggu selepas itu aku DSP Razak datang berjumpa dengan ku.. aku di tawarkan untuk di serap masuk dalam kepolisian.. jika aku setuju aku akan di masukan ke bahagian siasatan jenayah.. dengan kata lain aku di serap masuk bahagian pengintipan.. selepas dua hari aku memikirkannya akhirnya aku terima dan bersetuju dengan permintaan DSP Razak..

Tugas pertama aku di suruh mengintip dan mengumpul seberapa banyak maklumat tentang Tuan Roslan pengetua kolej ku.. aku di minta supaya dapatkan seberapa banyak maklumat tentang Tuan Roslan tanpa aku di tangkap atau di ketahui oleh sesiapa pun.. nampak macam mudah tapi agak sukar bagi ku melakukannya kerana aku kurang berpengalaman.. selepas sebulan maklumat yang aku berikan pada DDP Razak hanya maklumat biasa.. DSP Razak mula mengajar aku cara penyiasatan dan meminta aku menyiasat guna pandangan lain.. pada masa yang sama aku telah putus cinta dengan Yaya.. ini memberi aku lebih masa untuk aku buat siasatan.. aku mula merisik secara dekat dan ada kalanya aku duduk dekat kolej hingga larut malam.. ketika itu baru aku nampak kebenaran yang terselindung.. banyak maklumat dan bukti yang aku kumpul lalu aku serahkan pada DSP Razak.. Akhirnya Tuan Roslan telah di tangkap atas beberapa kesalahannya.. Tuan Roslan di tuduh menyalah gunakan kuasa dan dia juga di dakwa atas kesalahan pemerdagangan manusia.. selama ini Tuan Roslan telah memperdaya beberapa pelajar perempuan yang tidak lulus peperiksaan dengan meminta mereka menjadi peneman VVIP.. sebagai ganjaran mereka akan di beri sedikat wang dan kertas peperiksaan mereka akan di luluskan.. beberapa tangkapan telah di lakukan sebelum Tuan Roslan di tahan.. Yaya juga antara mangsa sendiket itu.. tempat Tuan Roslan pengetua kolej di gantikan oleh Puan Salbiah..

DSP Razak berpuas hati dengan keputusan siasatan ku.. aku di naikkan pangkat menjadi Inspector polis dalam satu perjumpaan tertutup.. memandangkan aku dari bahagian risikan jadi hanya Tuan Razak mengetahui identiti ku yang sebenar.. sejak hari itu aku mula menyimpan pelbagai rahsia termasuk rahsia identiti ku sebagai Tengku Adrian.. aku juga terpaksa berlakon menjadi jahat agar mudah aku mendapat maklumat.. Ayahnda sangat marah dengan ku setelah mendapat tahu aku terlibat dalam pergaduhan.. aku terpaksa rahsiakan hal sebenar dari keluarga ku kerana aku seorang perisik.. kadang kala aku berasa sedih bila aku di marah oleh Ayahnda dan abg Long.. hanya Bonda tempat aku bersandar dan bermanja.. aku di beri tugas baru untuk mendapatkan maklumat tentang seorang yang bernama Kamal.. Kamal di kenali sebagai seorang yang mengatur perlawanan tinju secara haram.. Kamal juga memiliki beberapa kelab malam.. aku cuba dekatkan diri dengan Kamal dengan cara menerima cabaran beberapa kelab tinju.. setelah nama ku terkenal maka Kamal mula rapat pada ku.. Kamal mula menerima ku dan mengupah ku dalam perlawanan haramnya..

Aku tidak mengecewakan Kamal.. setiap kali perlawanan aku pastikan aku akan menang.. dalam masa yang sama aku salurkan maklumat ku pada Tuan Razak.. kemudian aku mula di bawa masuk ke dalam kelab malam Kamal.. tapi dalam masa yang sama aku juga harus tumpukan pada pembelajaran.. aku tak mahu usaha ku sia-sia.. dengan wang kemenangan aku mula memiliki kereta.. tapi DSP Razak meminta aku supaya jangan terlalu boros walaupun aku juga menerima gaji dari kepolisian.. aku mula memikirkan masa depan ku.. memandangkan aku mempunyai duit yang banyak kemudian aku laburkan dengan beli rumah kondo dalam KL.. rumah tersebut aku jadikan tempat aku lepak istirehat.. aku mula bosan duduk di rumah Bonda kerana Ayahnda selalu memandang serong pada ku.. ingin saja aku meminta DSP Razak jumpa dengan Ayahnda tapi aku faham keadaan ku.. setelah aku menamatkan pelajaran di kolej aku mula masuk ke university.. aku meminta kebenaran dari Bonda dengan menyatakan aku ingin menyewa di luar.. Bonda izikan tapi bersyarat.. aku terpaksa menerima syarat Bonda untuk aku dapat menetap di luar..

Kini Dira dan Mira duduk dengan ku.. kadang kala Bonda datang ke rumah ku melihat keadaan kami.. aku pastikan semua benda cukup buat kami.. aktiviti ku mula padat.. hari isnin hingga jumaat aku habiskan masa belajar di university manakala setiap hujung aku akan hantar Dira dan Mira ke rumah Bonda.. kerana aku ada tugas di kelab.. seperti biasa aku mengumpul maklumat tanpa di sedari oleh Kamal.. setelah aku dapat kepercayaan Kamal lalu aku di bawa masuk ke dalam kumpulan mereka.. rupanya Kamal anggota kumpulan Ace.. kumpulan Ace merupakan kumpulan gangster yang agak digeruni.. tugas ku amat mudah cuma perlu hadir jika ada pertarungan.. Kamal faham keadaan ku yang sedang belajar.. itu tidak menjadi masalah bagi Kamal.. yang paling penting aku hadir dalam pertarungan yang telah di tetapkan.. kerana aku Kamal dinaikan pangkat menjadi abg kawasan.. kini Kamal mula menjaga beberapa kelab malam sekitar KL.. aku juga dinaikan pangkat oleh Kamal.. aku di beri tugas menjaga kelab malam miliknya dulu.. tugas ku semakin mudah.. Tuan Razak meminta aku berjumpa dengannya.. dalam perjumpaan rahsia tersebut Tuan Razak meminta aku merisik kumpulan Ace.. aku di benarkan mengurus kelab malam tapi dengan syarat yang ketat.. aku tidak di benarkan melanggar undang-undang atau di tahan oleh pihak polis.. aku akur dengan syarat Tuan Razak.. hari pertama aku menjadi boss kelab aku ubah segala peraturan kelab.. hal ini pada mulanya tidak di terima oleh Kamal.. tapi memandangkan aku masih belajar Kamal mula terima cadangan ku.. aku memastikan perniagaan kelab mengikut undang-undang yang di benarkan.. pada mulanya ramai pengunjung tidak bersetuju dengan peraturan ku.. tapi lama kelamaan kelab ku mula menjadi tarikan.. kelab ku di istihar bersih memandangkan kelab yang lain sering di serbu oleh pihak polis.. jarang sekali kelab ku di serbu kerana selalunya pihak polis tidak dapat apa-apa kesalahan yang di lakukan dalam kelab ku.. ini kerana aku menyalurkan maklumat pada Tuan Razak aktiviti kelab ku.. aku tahu kelab malam lain tidak dapat mengikut cara ku.. kerana mereka terlalu mengejar keuntungan yang tidak bertahan lama.. mereka terlibat dalam dadah dan benda haram yang lain.. Kamal mula memberi sokongan pada ku setelah keuntungan kelab ku memberangsangkan..

Aku mula bercinta dengan Atikah.. walaupun Atikah sangat rapat dengan ku tapi Atikah tidak mengetahui langsung tentang aku.. rahsia keluarga ku, rahsia kepolisian ku dan rahsia kumpulan Ace.. aku hanya di lihat seperti budak lelaki lain yang menumpukan pada pelajaran.. hal Atikah juga tidak di ketahui oleh keluarga ku.. cinta ku pada Atikah adalah cinta yang suci..

Pada suatu hari sedang kami siapkan tugas assignment tiba-tiba Atikah memberi ciuman pada ku.. aku mula hanyut dengan gelora asmara Atikah.. tapi aku masih mengawal diri ku.. kami mula ringan-ringan dalam perhubungan.. Atikah pernah nyatakan hasratnya untuk bersama ku.. tapi aku terlalu naif dalam hubungan sex.. bagi ku hubungan itu hanya untuk orang berkahwin.. aku mahu malam pertama kami menjadi satu malam yang istimewa buat kami.. Atikah hormat keputusan ku.. kawan-kawan yang lain mula memberi gelaran pasangan kekasih pada kami kerana Atikah selalu berkepit pada ku.. Amylia pula mula cemburu pada ku kerana perhubungan ku dengan kawan baiknya Atikah.. Atikah juga mula kurang bergaul dengan Amylia.. setelah sebulan aku mula mendapat gosip tentang Atikah.. aku lebih percayakan Atikah berbanding gosip yang ku terima.. tapi dalam masa yang sama Atikah juga mula jarang bersama ku.. alasannya dia kena buat tugasan lain bersama Amylia.. aku mula syak sesuatu.. tapi aku agak sibuk dengan tugasan dari Tuan Razak.. hal Atikah aku ketepikan dulu.. menurut maklumat Tuan Razak ada bekalan dadah akan masuk tidak lama lagi.. ia melibatkan kumpulan Ace.. memandangkan kelab ku bersih jadi agak sukar untuk aku perolehi maklumat tentang itu.. jadi aku terpaksa memasang telinga setiap kali perjumpaan bersama Kamal.. rupanya hal ini hanya di urus oleh Kamal.. menurut maklumat yang ku terima.. dadah mampat yang berasal dari Thailand akan masuk beberapa minggu lagi.. Kamal mempunyai beberapa rangkaian pengedaran dadah tersebut.. tapi Kamal licik orangnya.. dia tahu hal ini sangat besar dan pihak polis akan hidu aktiviti ini.. lalu Kamal mengatur beberapa perjanjian dengan kumpulan lain yang inginkan dadah tersebut.. Kamal hanya menjadi orang tengah yang hanya makan komisen.. keuntungan komisen agak berbaloi berdanding di tahan dengan polis.. nampaknya pihak polis tidak dapat menahan Kamal kerana Kamal tidak terlibat dengan dadah dan bukti untuk menahan Kamal tidak cukup.. setelah selesai tugas ku aku di kejutkan dengan maklumat yang ku terima tentang Atikah.. Atikah telah mengecewakan aku dan Atikah kantoi dengan perbuatannya.. punah segala cita-cita ku selama ini bersama Atikah.. Atikah rupanya sama seperti perempuan lain yang aku kenali sebelum ini yang hanya mengejar kekayaan dan kemewahan.. aku kecewa dengan nasib ku.. sejak itu aku tidak percaya dengak perempuan yang mementingkan kekayaan.. Tuan Razak juga melihat perubahan pada diri ku.. kemudian aku di beri cuti oleh Tuan Razak.. Di kelab pula aku mudah melenting sehingga aku mudah marah.. ada sekali Kamal hadir ke kelab cuba menasihati aku setelah menerima maklumat tentang perubahan kelakuan ku.. sedang Kamal memberi syarahan pada ku tiba-tiba seorang pelanggan mengamuk kerana layanan kurang memuaskan.. mentang-mentang berbadan sasa dia melihat ku atas bawah.. aku melepaskan segala kemarahan ku pada lelaki tersebut.. bukan salah aku tetapi dia duluan yang menumbuk aku.. bertubi tubi tumbukan ku di terima olehnya.. akhirnya Kamal menahan aku dari terus membelasah pelanggan ku.. Kamal juga memberi aku cuti selama sebulan.. aku terasa ringan dengan beban yang ku tanggung selama ini.. kecoh hal aku dengan Atikah.. aku juga tidak mempedulikan lagi hal Atikah.. kakak senior yang mengenali aku pernah berpesan kepada ku sebelum ini.. cinta kadang kala boleh membunuh.. kerana kesiankan aku dengan nasib ku kakak Senior bernama Kak Rose cuba mengubah keadaan ku.. pertama kali aku merasa sesuatu perasaan yang sedap seperti cinta iaitu nafsu.. nafsu ku di duga oleh Kak Rose.. dari situ aku mula menerima semua yang di ajar oleh Kak Rose.. kesedihan ku mula terubat di gantikan dengan nafsu ku mula membuak buak.. kesedapan dalam sex membuat nafsu aku jadi tak menentu.. ilmu Kak Rose aku peraktikan bersama rakan serumah Kak Rose.. kerana Kak Rose sendiri tewas dengan permainan ku yang telah di ajar olehnya.. aku mula ketagih dengan sex.. adik ku Dira dan Mira juga ku jadiakan bahan ujikaji ku memandangkan mereka telah kantoi dengan ku..

Satu malam aku di panggil ke kelab kerana ada pergaduhan tentang kes lepas.. rupanya pengunjung yang ku pukul anak buah kumpulan Dar.. nampaknya aku kena bertempur untuk selesaikan pertikaian ini.. lawan ku Kanan yang guna tiktik kotor tapi itu bukan halangan aku kerjakanya.. memandangkan ketua kumpulan Dar iaitu Heavy memulakan kekecohan setelah Kanan kalah aku terpaksa mendiamkan Heavy... Heavy tumpas dengan serangan ku.. besoknya aku buat laporan dan serah pada Tuan Razak.. Tuan Razak meminta aku teruskan siasatan ku terhadap kumpulan Dar.. setelah aku mula cergas kembali aku mulakan tugas ku kembali.. aku nekad mengubah diri ku.. aku harus berubah mengubah diri bagi meyakinkan Kamal dan Tuan Razak.. aku buat keputusan membotakkan rambut ku.. sekali tengok dah macam skin head pun ada.. Kamal mengelar aku Addy Castello.. nama ku terus lekat pada ku.. 3 hari kemudian aku di panggil oleh Tuan Razak.. nama ku naik setelah kematian Heavy ketua kumpulan Dar.. siasatan ku terbantut kerana kematian Heavy.. Tuan Razak meminta aku menangguhkan siasatan ku buat sementara kerana hal ini ada berkaitan dengan ku.. beberapa hari kemudian aku di bawa oleh Kamal ke suatu tempat rahsia milik kumpulan Ace.. Kamal memberitahu pada ku yang aku akan berjumpa dengan ketua kumpulan Ace iaitu Thaicho.. maklumat ini bagus untuk siasatan ku.. kini aku telah mengenali Thaicho.. menurut maklumat dari Tuan Razak sebelum ini.. pihak polis masih kekurangan maklumat tentang ketua kumpulan Ace.. aku harap maklumat yang ku terima ini sedikit sebanyak dapat membantu Tuan Razak.. dalam perjumpaan malam itu juga aku di kejutkan apabila aku telah di lantik menjadi abg kawasan.. manakala Kamal di lantik menjadi salah seorang ketua Ace dan di beri tugas menjaga kawasan Dar.. hal ini telah memberi tamparan hebat pada Kamal kerana kawasan Dar kebanyakkan berada di luar kawasan KL.. selama ini Kamal dapat untung besar sebab berada di dalam KL berbading di luar KL.. Kamal cuba menjaga hubungan baik dengan ku lalu Kamal hadiahkan aku sebuah kereta Mazda RX7 fd.. inilah titik permulaan dendam Kamal kepada ku..

Continue Reading Next Chapter
Further Recommendations

Shanelle: Books like this make me cry when it ends. I hope it never do

Billie Nolan: Can't stop reading!

Mythical Creatures : This book has the potential to be longer and maybe be turned into a series. I will definitely buy this book as it is now but that’s what so amazing about the writing is that you can’t help but want more. I feel like a greedy kids - I want and need more lol 😂

ruhaalruweidahajir: The book is awesome I like river coz she is strong n beautiful even with scars I would reccomend this book [email protected]

mame: Very interesting and full of suspence

veronica Rivera: Looking forward to the next 📕

sheriyshark: I love stories like this I can't wait to read more of your stuff

More Recommendations

Brittany Gamble: Loving this story

Belinda Rivera: That was wonderful, 🔥🔥🔥❤️❤️

Sarah J: Omg yet another brilliant one. So so so looking forward to reading the next one

Sarah J: Brilliant, I was a bit worried there for a moment but I'm glad it all worked out great

Jason Huskey: The improvement of this series in the 6 I have read is great to see. As English is not their first language the improvement in syntax and word usage has improved immensely. Great work I would love to see each of the books expanded into full length books as the storylines have lots of potential an...

About Us

Inkitt is the world’s first reader-powered publisher, providing a platform to discover hidden talents and turn them into globally successful authors. Write captivating stories, read enchanting novels, and we’ll publish the books our readers love most on our sister app, GALATEA and other formats.